יום שלישי, 29 באפריל 2014

איך תמצאו מוכר אמין באלי אקספרס

איך לדעת אם המוכר באליאקספרס אמין
מי שקצת מכיר את סצנת הקניות באתרי האינטרנט מסין יודע שלא כל המוכרים שם מצטיינים באמינות גבוה או שהם פשוט לא מספיק מקצועינים.

מי הם המוכרים?

רוב האתרים הסיניים משמשים כזירת מסחר, או שוק למעשה, שמרכז הרבה מוכרים תחת קורת גג אחת. זה בדיוק אותו הדבר באמזון ואיביי שם מתרכזים מוכרים מכל העולם למכור לכם את מרכולתם. המשמעות היא שהמוכר הוא לא האתר עצמו אלא הסוחר והאתר בדרך כלל נוהג להעניק איזו הגנה מסיימת על העסקאות שנעשות אצלו.
המוכרים באלי אקספרס הם סוחרים סיניים או מעין חנויות מפעל סיניות.

למה אני צריך לשים לב כשאני בודק את האמינות של המוכר?

1. תסתכלו על ציון שביעות הרצון של הלקוחות מאותו המוכר. אני ממליצה שלא לקנות ממוכרים שיש להם פחות מ 95% שביעות רצון ועדיף בסביבות 98% - 99%.
2. תבדקו מה מדיניות החזרת המוצרים. הרבה מוכרים היום מוותרים על החזרת המוצר ונותנים החזר כספי אבל בכל מקרה תדאגו שהמוכר נותן אפשרות להחזר כספי.
3. תגובות של קונים אחרים על המוצר והמוכר. אם ישנן הרבה תגובות חיוביות באתר לגבי המוצר (4.5 כוכבים ומעלה) זה מעיד על שני דברים חשובים: (א) המוצרים מגיעים ללקוחות (ב) המוצר תואם את הציפיות של מי שהזמין.

לעוד טיפים לגבי איך למצוא מוכר אמין באלי אקפרס צפו בסרטון של יוני מצוות סטטוס באזז:



בסרטון אומנם יוני מדבר על שמלה אבל זה תקף לגבי כל מוצר אחר באלי אקספרס.

אין מה לפחד מלקנות באלי אקספרס. כדי למצוא מוכר אמין באלי אקספרס צריך פשוט לקנות, אין מאה אחוז ביטחון להצלחה באף אתר אז תתחילו בקטן תרגישו טוב ונוח ותמשיכו משם לקניות הגדולות.

אם יש מוכרים שאתם רוצים להמליץ עליהם נשמח לשמוע.

בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה